fornitore prufessiunale di
macchine di custruzzioni

Perchè hè un taglierinu pienu idraulicu pienu cusì populare

Cume un novu tippu di attrezzatura per taglià a testa di a pila, perchè hè tantu populare a taglierina idraulica pila piena?

Aduprà cilindri idraulici per sprime u corpu di a pila da diversi punti di a stessa faccia horizontale in u stessu tempu, in modu da taglià a pila.

A taglierina idraulica pila piena hè cumposta principalmente da fonte di energia è dispositivu di travagliu. U dispositivu di travagliu hè cumpostu da parechji cilindri idraulici di listessu tippu per furmà un frantumatore cù diametri diversi. U pistone di u cilindru d'oliu hè fattu di acciaiu legatu, chì pò risponde à i bisogni di frantumazione di u cimentu di vari gradi.

2

A taglierina pila idraulica piena richiede una fonte di energia per u funziunamentu. A fonte d'energia pò esse un pacchettu idraulicu o altre macchine mobili di custruzzione.

In generale, u pacchettu di putenza idraulica u più adupratu in a custruzzione di fundazioni di pile di palazzi alti, chì hà un picculu investimentu generale, è hè faciule da spustà è adattu per u tagliu di pile in pile di gruppu.

In a custruzzione di ponti, i scavatori sò spessu usati cum'è fonte di energia. Quandu si cunnette cù u rompitore di pile, caccià prima u seccu di l'excavatore, appende a catena di l'interruttore di pile à l'arburu di cunnessione di u secchio è di u boom, è poi cunnette u circuitu d'oliu idraulicu di l'excavatore à u circuitu di oliu di l'interruttore di pile à traversu a valvula di equilibriu per guidà l'oliu gruppu di cilindri. Questu interruttore di pile cumbinatu hè faciule da spostà è hà una vasta gamma operativa. Hè adattu per prughjetti di custruzzione induve a fundazione di a pila ùn hè micca cuncintrata.

U funziunamentu di e caratteristiche di u cutter idraulicu pienu:

1. Rispettu à l'ambiente: U so azionamentu idraulicu cumpletu face pochi rumuri durante u funziunamentu è nisuna influenza nant'à l'ambienti circundanti.
2. Low-cost: U sistema upirativu hè faciule è cunveniente. Meno travagliadori chì operanu sò tenuti à risparmià i costi per u travagliu è a manutenzione di e macchine durante a custruzzioni.

3. Picculu vulume: Hè leggeru per un trasportu cunveniente.
4. Sicurezza: L'operazione senza cuntattu hè attivata è pò esse applicata per a custruzzione in forma cumplessa di terrenu.
5. Proprietà universale: Pò esse guidatu da diverse fonti di energia è hè cumpatibile cù escavatori o sistema idraulicu secondu e cundizioni di i siti di custruzzione. Hè flessibile per cunnesse più macchine da custruzzioni cù prestazioni universali è economiche. E catene telescopiche di sling soddisfanu i requisiti di e varie forme terrestri.
6. Longa vita di serviziu: Hè fattu di materiale militare da fornitori di prima classe cun qualità affidabile, allungendu a so vita di serviziu.
7. Cunvenienza: Hè chjucu per u trasportu. A cumbinazione di moduli rimpiazzabili è cambiabili rende a so applicazione per pile cù vari diametri. I moduli ponu esse assemblati è smuntati facilmente è convenientemente.

Cundizioni di travagliu di a pala idraulica piena:

1. A custruzzione di pila di tagliu hà bisognu di fonte d'energia, chì pò esse escavatore, pack di energia idraulica è dispositivo di elevazione.

2. A pressione di u sistema idraulicu hè 30MPa, è u diametru di u tubu idraulicu hè 20mm

3. A causa di a machina di u prugettu è a basa di pile pò avè qualcosa d'incertezza, pò rompe l'altezza di pile à u massimu di 300mm per ogni volta.

4. Appiecabile à u tunniddaghju di e macchine di custruzzione di 20-36 tunnellate, pesu unicu modulu di 0,41 tonne.

A causa di e ragioni sopra elencate, Taglierina idraulica Sinovo hè assai populare in Cina è in u mondu.

Sè site ancu interessatu à questu equipamentu, per piacè cuntattateci.


Tempu di posta: Jul-12-2021