fornitore prufessiunale di
macchine di custruzzioni

Precauzioni per l'usu sicuru di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua

water well drilling rig
SNR1600-water-well-drilling-rig-4_1

1. Prima di aduprà a piattaforma di perforazione di pozzi, l'operatore deve leghje attentamente u manuale d'operazione di a piattaforma di perforazione di pozzi è cunnosce e prestazioni, a struttura, l'operazione tecnica, a manutenzione è altre questioni.

2. L'operatore di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua deve riceve una furmazione prufessiunale prima di operà.

3. I vestiti persunali di l'operatori saranu adattati è ligati strettamente per evità d'esse intricciati cù e parti muventi di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua è di causà ferite à i so membri.

4. A valvula di troppoppu è u gruppu di valvula funziunale in u sistema idraulicu sò stati debugged in a pusizione adattata quandu surtite da a fabbrica. Hè pruibitu d'aghjustà à vuluntà. Se l'aghjustamentu hè veramente necessariu, tecnichi prufessiunali o tecnichi addestrati devenu adattà a pressione di travagliu di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua in stretta cunfurmità cù i requisiti di u manuale di operazione.

5. Prestà attenzione à l'ambiente di travagliu intornu à a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua per prevene subsidenza è collassu.

6. Prima di inizià a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua, assicuratevi chì tutte e parti sò intatte senza danni.

7. A piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua deve operà in a velocità specificata, è l'operazione di sovraccaricu hè strettamente pruibita.

8. Durante u prucessu di foratura di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua, quandu a cunnessione filettata hè aduttata trà e barre di Kelly, hè strettamente pruibitu d'inversà a testa di putenza per impedisce chì u filu si stacchi. Solu quandu a barra di Kelly hè aghjunta o rimossa, è a pinza a ferma fermamente, pò esse invertita.

9. Durante u prucessu di foratura di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua, quandu aghjunghjite una pipa di foratura, assicuratevi chì u filu à a cunnessione di a barra di Kelly sia strettu per impedisce chì u filu cade, u foru o u sliding di u fermu è altri accidenti.

10. Durante u prucessu di foratura di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua, nimu hè permessu di stà davanti, l'operatore deve stà à fiancu, è u persunale irrilevante ùn hè micca permessu di guardà da vicinu, in modu da impedisce à e petre volanti di ferisce a ghjente.

11. Quandu a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua funziona, l'operatore deve esse più attentu è attente à a sicurezza quandu si avvicina.

12. Quandu si rimpiazzanu i cumpunenti idraulici, deve esse assicuratu chì u canali di l'oliu idraulicu hè pulitu è ​​senza sundries, è serà realizatu quandu ùn ci hè pressione. I cumpunenti idraulici sò furniti cun segni di sicurezza è in u periodu di validità.

13. U sistema idraulicu elettromagneticu hè un cumpunente di precisione, è hè pruibitu di smuntallu senza permessu.

14. Quandu si cunnessa u conduttu di l'aria à alta pressione, ùn ci saranu micca sundries à l'interfaccia è in u conduttu d'aria per impedisce chì a bobina di a valvula di solenoide sia danneggiata.

15. Quandu l'oliu in l'atomizatore affonda, serà rifornitu à tempu. Hè strettamente pruibitu di operà sottu à a cundizione di mancanza di petroliu.

16. E quattru rotule di direzzione di a catena di sollevamentu devenu esse tenute pulite, è a catena deve esse piena d'oliu lubrificante invece di grassu.

17. Prima di u funziunamentu di a piattaforma di perforazione di pozzi d'acqua, a trasmissione di u mutore deve esse mantenuta.

18. In casu di fuga d'oliu idraulicu, smette di travaglià è cuminciate à travaglià dopu a manutenzione.

19. Spegni l'alimentazione à tempu quandu ùn hè micca in usu.


Tempu di posta: Aug-25-2021