fornitore prufessiunale di
macchine di custruzzioni

Taglierina di pile - macchinari è attrezzature di ingegneria appositamente per pile di cimentu solidu

A taglierina di pile, cunnisciuta ancu cum'è interruttore idraulicu di pile, hè un novu tippu di attrezzature per rompere pile, chì rimpiazza i metodi di sfruttamentu è di frantumazione tradiziunale. Hè un strumentu di demolizione novu, veloce è efficiente per a struttura di cimentu inventatu cumbinendu e caratteristiche di a struttura di cimentu stessu.

Ancu s'assumiglia à un appendere tondu, a so energia hè infinita

A macchina di taglio di pile pò furnisce pressione à più cilindri d'oliu in u stessu tempu. U cilindru d'oliu cunduce aste di trapano distribuite lungo diverse direzzioni radiali è estrude u corpu di a pila in listessu tempu, cum'è ci sò più martelli chì partenu in u stessu tempu. A colonna solida di cimentu cun un diametru di unu o dui metri, hè tagliata istantaneamente, lascendu solu a barra d'acciaio.

A macchina di tagliu di pile pò esse cunnessa cù una varietà di macchinari di custruzzioni, appesi à escavatori, gru, boom telescopicu è altre macchine da custruzzioni. Hà i vantaghji di un funziunamentu simplice, bassu rumore, pocu costu, è a so efficienza di travagliu hè decine di volte superiore à quella di u pick aria manuale. Dui operatori ponu rompe 80 pile in un ghjornu, chì pò riduce l'intensità di travagliu di i travagliadori, soprattuttu adatta per a custruzzioni di gruppi di pile.

2

1-drill rod 2-pin 3-manicotto di alta pressione 4-flange di guida 5-tee idraulicu 6-joint idraulicu 7-cilindru d'oliu 8-grillo di arcu 9-small pin

3

A macchina di tagliu di pile pò esse divisa in macchina di taglio di pile rotonde è macchina di taglio di pile quadrate da a forma di testa di taglio di pile. L'interruttore di pile quadrate hè adattu per a lunghezza di u latu di a pila di 300-500mm, mentre u interruttore di pile rotondo adotta un tippu di cumbinazione altamente modulare, chì pò cunghjunghje numeri diversi di moduli attraversu a cunnessione di l'arburu pin per taglià e teste di pile cù diametri diversi.

5
4

L'interruttore generale di pile rotonde hè adattu per u diametru di pile di 300-2000mm, chì pò risponde à i requisiti larghi di ingegneria di fundazione di pile di ferrovie ad alta velocità, ponte, edifiziu è altre custruzzioni di grandi fundazioni.

7
6

U funziunamentu di u cutter di pile ùn richiede micca una furmazione speciale, "elevazione → allineamentu → messa in puszione → pizzicatura → tirà in alto → elevazione", cusì simplice.

8

Tempu di posta: Jul-12-2021