fornitore prufessiunale di
macchine di custruzzioni

Cumu mantene a piattaforma di perforazione direzionale orizzontale?

Horizontal directional drilling rig

1. Quandu u piattaforma di perforazione direzionale orizzontale compie un prugettu, hè necessariu di caccià u fangu è a scoria di u ghjacciu in u tamburinu di mischju è drenà l'acqua in u canna principale.

2. Cambia l'ingranaggi quandu a pompa hè fermata per evità di dannà l'ingranaggi è e parti.

3. Pulite a pompa à gasoliu è impedite u focu è a polvara durante u riempimentu di gasoliu.

4. Verificate a lubrificazione di tutte e parti in muvimentu, aghjunghjite oliu è cambiate oliu regularmente in u corpu di a pompa, in particulare l'oliu deve esse cambiatu una volta dopu chì a nova pompa funziona per 500 ore. Ch'ella sia di rifornimentu o di cambià d'oliu, l'oliu lubrificante puru è senza impurità deve esse sceltu, è l'usu di l'oliu di rifiutu di u mutore hè strettamente pruibitu.

水平钻机两折页 p1

5. D'invernu, se a piattaforma di foratura direzionale orizzontale ferma a pompa per un bellu pezzu, u liquidu in a pompa è in u pipeline deve esse scaricatu per evità di congelà a crepa di e parti. Se u corpu di a pompa è u pipeline sò congelati, a pompa pò esse iniziata solu dopu chì sia stata rimossa.

6. Verificate se u manometru è a valvula di sicurezza funzionanu nurmalmente. A pressione di travagliu di a pompa di fangu serà strettamente cuntrullata secondu l'istruzzioni annantu à l'etichetta. U tempu di travagliu continuu sottu a pressione di travagliu nominale ùn supera micca un'ora, è a pressione di travagliu continuu deve esse controllata in 80% di a pressione nominale.

7. Prima di ogni custruzzione, verificate e cundizioni di sigillatura di ogni parte di sigillatura. In casu di fughe d'oliu è d'acqua, riparà o rimpiazzate subitu u sigillu.

8. Prima di ogni custruzzione, verificate se e parti mobili sò bluccate è se u meccanismu di cambiamentu di velocità hè precisu è affidabile.


Tempu di posta: Aug-31-2021