• Facebook
  • YouTube
  • WhatsApp

Operazioni di Sicurezza di i Motori di l'Impianto di Perforazione Rotativa

Operazioni di Sicurezza di i Motori di l'Impianti di Perforazione Rotativa (3)

Operazioni di Sicurezza diPiattaforma di perforazione rotativaMotori

1. Verificate prima di avvià u mutore

1) Verificate s'è a cintura di sicurezza hè attaccata, sunate u clacson è cunfirmate s'ellu ci sò persone intornu à a zona di travagliu è sopra è sottu à a macchina.

2) Verificate s'è ogni vetru o specchiu di finestra offre una bona vista.

3) Verificate s'ellu ci hè polvere o sporcizia intornu à u mutore, a batteria è u radiatore. S'ellu ci n'hè, cacciatela.

4) Verificate chì u dispusitivu di travagliu, u cilindru, a biella è u tubu idraulicu sianu senza crepe, usura eccessiva o ghjocu. Sè si trova una anomalia, hè necessaria una gestione di cambiamenti.

5) Verificate u dispusitivu idraulicu, u serbatoiu idraulicu, u tubu è u giuntu per perdite d'oliu.

6) Verificate u corpu inferiore (rivestimentu, pignone, rota di guida, ecc.) per danni, perdita d'integrità, bulloni allentati o perdite d'oliu.

7) Verificate se u display di u misuratore hè nurmale, se e luci di travagliu ponu funziunà nurmalmente è se u circuitu elettricu hè apertu o apertu.

8) Verificate u livellu di u refrigerante, u livellu di carburante, u livellu di l'oliu idraulicu è u livellu di l'oliu di u mutore trà i limiti superiore è inferiore.

9) Quandu face fretu, hè necessariu verificà s'ellu u refrigerante, u fuel oil, l'oliu idraulicu, l'elettrolitu di almacenamentu, l'oliu è l'oliu lubrificante sò congelati. S'ellu ci hè congelamentu, u mutore deve esse scongelatu prima di avviallu.

10) Verificate s'è a scatula di cuntrollu sinistra hè bluccata.

11) Verificate a cundizione di travagliu, a direzzione è a pusizione di a macchina per furnisce l'infurmazioni pertinenti per l'operazione.

 Operazioni di Sicurezza di i Motori di l'Impianti di Perforazione Rotativa (1)

2. Accendete u mutore

Attenzione: Quandu u segnu d'avvertimentu di avviamentu di u mutore hè pruibitu nantu à a leva, l'avviamentu di u mutore ùn hè micca permessu.

Attenzione: Prima di avvià u mutore, ci vole à cunfirmà chì a maniglia di bloccu di sicurezza sia in una pusizione statica per impedisce u cuntattu accidentale cù a leva durante l'avviamentu, chì puderia fà chì l'apparechju di travagliu si movessi bruscamente è pruvuchessi un accidente.

Attenzione: Sè l'elettrolitu di a batteria si congela, ùn caricate micca a batteria è ùn accendete micca u mutore cù una fonte d'alimentazione diversa. Ci hè u periculu chì a batteria pigli focu. Prima di carica o di utilizà una fonte d'alimentazione diversa per u mutore, per scioglie l'elettrolitu di a batteria, verificate se l'elettrolitu di a batteria hè congelatu è perde prima di accende.

Prima di avvià u mutore, inserite a chjave in l'interruttore di avviamentu. Quandu si gira in a pusizione ON, verificate u statu di visualizazione di tutte e luci indicatrici nantu à u strumentu di cumminazione matematica. S'ellu ci hè un allarme, eseguite a risoluzione di i prublemi pertinenti prima di avvià u mutore.

A. Accendete u mutore à temperatura nurmale

A chjave hè girata in sensu orariu à a pusizione ON. Quandu l'indicatore d'alarma hè spento, a macchina pò parte nurmalmente, è cuntinuà à a pusizione di partenza è mantene la in questa pusizione per micca più di 10 secondi. Rilasciate a chjave dopu chì u mutore hè statu spintu è tornerà automaticamente à a pusizione on. Se u mutore ùn si avvia micca, serà isolatu per 30 secondi prima di riavviallu.

Nota: U tempu di partenza cuntinuu ùn deve micca superà i 10 secondi; l'intervallu trà dui tempi di partenza ùn deve esse menu di 1 minutu; s'ellu ùn pò micca esse avviatu per trè volte consecutive, deve esse verificatu se i sistemi di u mutore sò nurmali.

Attenzione: 1) Ùn girate micca a chjave mentre u mutore hè in funzione. Perchè u mutore serà dannighjatu in questu mumentu.

2) Ùn accendete micca u mutore mentre trascinate uimpianto di perforazione rotante.

3) U mutore ùn pò esse avviatu mettendu in cortu circuitu u circuitu di u mutore di avviamentu.

B. Accendete u mutore cù un cavu ausiliariu

Attenzione: Quandu l'elettrolitu di a batteria si congela, sè pruvate à caricallu, o saltate attraversu u mutore, a batteria sploderà. Per impedisce chì l'elettrolitu di a batteria si congeli, mantenetela cumpletamente carica. Sè ùn seguite micca queste istruzioni, voi o qualcunu altru vi ferirete.

Attenzione: A batteria genererà gas esplosivu. Nota luntanu da scintille, fiamme è fuochi d'artificiu. Continuate à carica quandu caricate o aduprate a batteria in una zona cunfinata, travagliate vicinu à a batteria è portate una copertura per l'ochji.

Sè u metudu di cunnessione di u cavu ausiliariu hè sbagliatu, a batteria esploderà. Dunque, duvemu seguità e seguenti regule.

1) Quandu u cavu ausiliariu hè adupratu per l'avviamentu, sò necessarie duie persone per realizà l'operazione di avviamentu (una hè seduta nantu à u sedile di l'operatore è l'altra face funziunà a batteria)

2) Quandu si principia cù un'altra macchina, ùn lasciate micca chì e duie macchine si tocchinu.

3) Quandu cunnette u cavu ausiliariu, girate a chjave di a macchina nurmale è di a macchina difettosa in a pusizione off. Altrimenti, quandu l'alimentazione hè accesa, a macchina hè in periculu di spustassi.

4) Quandu installate u cavu ausiliariu, assicuratevi di cunnette a batteria negativa (-) infine; quandu si rimuove u cavu ausiliariu, scollegate prima u cavu negativu (-) di a batteria.

5) Quandu si sguassate u cavu ausiliariu, fate attenzione à ùn permette micca chì i morsetti di u cavu ausiliariu si tocchinu trà di elli o cù a macchina.

6) Quandu si avvia u mutore cù u cavu ausiliariu, portate sempre occhiali di prutezzione è guanti di gomma.

7) Quandu si cunnette una macchina nurmale à una macchina difettosa cù un cavu ausiliariu, aduprate una macchina nurmale cù a listessa tensione di batteria cum'è a macchina difettosa.

 

3. Dopu avè avviatu u mutore

A. Riscaldamentu di u mutore è riscaldamentu di a macchina

A temperatura nurmale di funziunamentu di l'oliu idraulicu hè 50 ℃ - 80 ℃. U funziunamentu di l'oliu idraulicu sottu à 20 ℃ dannigherà i cumpunenti idraulici. Dunque, prima di inizià u travagliu, se a temperatura di l'oliu hè inferiore à 20 ℃, deve esse adupratu u seguente prucessu di preriscaldamentu.

1) U mutore hè fattu funziunà per 5 minuti à una velocità superiore à 200 giri/min.

2) L'acceleratore di u mutore hè piazzatu in a pusizione media per 5 à 10 minuti.

3) À sta velocità, stende ogni cilindru parechje volte, è azionate i motori rotativi è di trasmissione delicatamente per preriscaldalli. Quandu a temperatura di l'oliu righjunghje più di 20 ℃, pò funziunà. Se necessariu, stende o ritratte u cilindru di a benna finu à a fine di a corsa, è preriscaldate l'oliu idraulicu à pienu caricu, ma micca più di 30 secondi à a volta. Pò esse ripetutu finu à chì i requisiti di temperatura di l'oliu sianu soddisfatti.

B. Verificate dopu avè avviatu u mutore

1) Verificate s'è ogni indicatore hè spento.

2) Verificate s'ellu ci sò perdite d'oliu (oliu lubrificante, oliu combustibile) è perdite d'acqua.

3) Verificate s'ellu u sonu, a vibrazione, u riscaldamentu, l'odore è u strumentu di a macchina sò anormali. Sè si trova qualchì anomalia, riparatela subitu.

 Operazioni di Sicurezza di i Motori di l'Impianti di Perforazione Rotativa (2)

4. Spegne u mutore

Nota: Sè u mutore hè spentu di colpu prima ch'ellu si raffreddi, a vita di u mutore serà assai ridutta. Dunque, ùn spegnete micca di colpu u mutore, salvu in casu d'emergenza.

Sè u mutore si surriscalda, ùn si spegne micca di colpu, ma deve funziunà à velocità media per rinfriscà gradualmente u mutore, poi spegne u mutore.

 

5. Verificate dopu avè spentu u mutore

1) Ispettate u dispusitivu di funziunamentu, verificate l'esternu di a macchina è a basa per verificà s'ellu ci sò perdite d'acqua o d'oliu. Sè si trova una anomalia, riparatela.

2) Riempite u serbatoiu di carburante.

3) Verificate a sala macchine per i frammenti di carta è i detriti. Eliminate a polvera è i detriti di carta per evità u focu.

4) Eliminate u fangu attaccatu à a basa.


Data di publicazione: 29 d'aostu 2022