fornitore prufessiunale di
attrezzatura di macchine di custruzzione

Procedure di Sicurezza per a Perforazione Geologica

YDL-2B piattaforma di perforazione idraulica cumpleta

1. I praticanti di perforazione geologica devenu riceve una furmazione in materia di sicurezza è passà l'esame prima di piglià u so postu. U capitanu di a piattaforma hè a persona rispunsevule di a sicurezza di a piattaforma è hè rispunsevule di a custruzzione sicura di tutta a piattaforma. I novi travagliadori devenu operà sottu a guida di u capitanu o di travagliadori qualificati.

2. Quandu si entra in u situ di perforazione, ci vole à purtà un cascu di sicurezza, vestiti di travagliu puliti è adatti, è hè strettamente pruibitu di purtà scalzi o pantofole. Hè pruibitu di travaglià dopu avè bevutu.

3. L'operatori di a macchina devenu rispettà a disciplina di u travagliu è cuncentrassi durante l'operazione. Ùn sò micca autorizati à ghjucà, ghjucà, appisolassi, lascià u postu o lascià u postu senza permessu.

4. Prima di entre in u situ, a distribuzione di e linee aeree, di e rete di tubi sotterranei, di i cavi di cumunicazione, ecc. in u situ deve esse chjara. Quandu ci sò linee d'alta tensione vicinu à u situ, a torre di perforazione deve mantene una distanza di sicurezza da a linea d'alta tensione. A distanza trà a torre di perforazione è a linea d'alta tensione ùn deve esse inferiore à 5 metri sopra 10 kV, è micca inferiore à 3 metri sottu 10 kV. L'attrezzatura di perforazione ùn deve esse mossa in tuttu sottu à a linea d'alta tensione.

5. I tubi, l'articuli è l'arnesi in situ devenu esse disposti in ordine. Hè strettamente pruibitu di almacenà prudutti chimichi tossichi è currusivi in ​​u situ di perforazione. Durante l'usu, l'equipaggiu di prutezzione deve esse purtatu secondu e regulazioni pertinenti.

6. Ùn decollate o atterrate micca a torre senza verificà l'equipaggiu. Nimu hè autorizatu à stà intornu à a torre durante u decollo è l'atterrissimu.

7. Prima di perforà, hè necessariu verificà se e viti di a piattaforma di perforazione, u mutore diesel, u bloccu di a corona, u quadru di a torre è altre macchine sò strette, se i materiali di a torre sò cumpleti è se a fune metallica hè intatta. U travagliu pò esse iniziatu solu dopu avè determinatu chì hè sicuru è affidabile.

8. L'asse verticale di a piattaforma di perforazione, u centru di u bloccu di a corona (o u puntu tangente di u bordu frontale) è u foru di perforazione devenu esse nantu à a listessa linea verticale.

9. U persunale di a torre deve allaccià e so cinture di sicurezza è ùn deve micca stende a testa è e mani finu à a zona induve l'ascensore sale è scende.

10. Quandu a macchina hè in funzione, ùn hè micca permessu di impegnassi in u smontaggio è u montaggio di e parti, è ùn hè micca permessu di tuccà è sfregà e parti in funzione.

11. Tutte e cinghie di trasmissione esposte, e rote visibili, e catene di l'alberi rotanti, ecc. devenu esse furnite di coperture protettive o ringhiere, è nisun ughjettu deve esse piazzatu nantu à e ringhiere.

12. Tutte e parte di cunnessione di u sistema di sollevamentu di a piattaforma di perforazione devenu esse affidabili, secche è pulite, cù una frenata efficace, è u bloccu di a corona è u sistema di sollevamentu devenu esse senza guasti.

13. U sistema di embrague di frenu di a piattaforma di perforazione deve impedisce l'invasione di oliu, acqua è altri per impedisce à a piattaforma di perforazione di perde u cuntrollu di l'embrague.

14. U retrattore è u ganciu di sollevamentu devenu esse dotati di un dispositivu di bloccu di sicurezza. Quandu si rimuove è si appende u retrattore, ùn hè micca permessu di toccà u fondu di u retrattore.

15. Durante a perforazione, u capitanu serà rispunsevule di u funziunamentu di a piattaforma di perforazione, farà attenzione à e cundizioni di travagliu in u foru, a piattaforma di perforazione, u mutore diesel è a pompa d'acqua, è risolverà i prublemi truvati in modu puntuale.

16. I travagliadori chì aprenu i fori ùn sò micca autorizati à tene e mani in fondu à a maniglia di a forcella di u cuscinu. A putenza di e forcelle di u cuscinu superiore è inferiore deve esse prima interrotta. Dopu chì l'arnesi di perforazione di diametru grossu sò stati alzati fora di l'apertura di u foru, devenu tene u corpu di u tubu di l'arnesi di perforazione cù e duie mani. Hè pruibitu di mette e mani in a punta di perforazione per pruvà u nucleu di roccia o di fighjà in ghjò u nucleu di roccia cù l'ochji. Ùn hè micca permessu di tene u fondu di l'arnesi di perforazione cù e mani.

17. Aduprate e pinze à denti o altri strumenti per stringhje è caccià l'arnesi di perforazione. Quandu a resistenza hè grande, hè strettamente pruibitu di tene e pinze à denti o altri strumenti à manu. Aduprate a palma versu u bassu per impedisce chì e pinze à denti o altri strumenti feriscinu e mani.

18. Quandu si alza è si mette in funzione a perforatrice, l'operatore di a piattaforma di perforazione deve fà attenzione à l'altezza di l'elevatore, è pò mettelu in ghjò solu quandu i travagliadori à l'orifiziu sò in una pusizione sicura. Hè strettamente pruibitu di mette l'utensile di perforazione in fondu.

19. Quandu u verricellu hè in funzione, hè strettamente pruibitu di tuccà a fune metallica cù e mani. A forcella distanziatore ùn pò esse avviata finchè ùn lascia micca l'utensile di perforazione.

20. Quandu si martella, una persona speciale deve esse assignata à u cumandu. U tubu di perforazione inferiore di u martellu deve esse dotatu di una maniglia d'impattu. A parte superiore di u cerchiu deve esse cunnessa à u tubu di perforazione, è l'elevatore deve esse appesu fermamente è u tubu di perforazione deve esse strettu. Hè strettamente pruibitu d'entre in a zona di travagliu di u martellu perforatore cù e mani o altre parti di u corpu per impedisce chì u martellu si faci male.

21. Quandu si usa u cric, hè necessariu imbottisce a trave di campu è fissà u cric è u palu. Quandu si stringhjenu i slip, devenu esse ammortizzati cù un martellu. A parte superiore di u slip deve esse strettamente fissata è fissata cù a maniglia d'impattu. L'orifiziu deve esse ben chjusu, è u retrattore deve esse fissatu. U sollevamentu deve esse lentu, micca troppu viulente, è ci deve esse un certu intervallu.

22. Quandu si usa u martinettu à vite, hè pruibitu d'aumentà a lunghezza di a chjave à vuluntà. L'altezza di sollevamentu di e barre di vite da i dui lati deve esse consistente, è ùn deve micca superà i dui terzi di a lunghezza tutale di a barra di vite. Durante u prucessu di a barra di spinta, a testa è u pettu devenu esse luntani da a chjave. Durante u contraccolpu, hè pruibitu d'utilizà l'elevatore per alzà l'arnesi di perforazione accidentali sollevati da u martinettu.

23. L'operatore ùn hè micca autorizatu à stà in a gamma inversa di e pinze o di e chiavi inglesi quandu inverte l'arnesi di perforazione.

24. U situ deve esse dotatu di equipaggiamenti adatti per a lotta contru l'incendii per prevene l'accidenti d'incendiu.

25. Durante l'operazione di perforazione di i bulloni d'ancora, l'operatore di a piattaforma di perforazione deve esse di fronte à a perforazione è ùn deve micca operà cù u spinu à a perforazione.

26. Durante l'operazione di perforazione avanzata di scavu, l'orifiziu di u palu deve esse cupertu cù una piastra di copertura per impedisce di cascà in u foru di u palu. Senza una prutezzione affidabile, ùn hè micca permessu di entre in u foru di u palu per alcuna operazione.

27. Durante a perforazione di a diga, dopu chì l'ultimu foru hè statu perforatu, deve esse riempitu cù sabbia di cimentu è ghiaia in stretta cunfurmità cù e regulazioni.


Data di publicazione: 25 di nuvembre di u 2022