• Facebook
  • YouTube
  • WhatsApp

Requisiti di custruzzione di pali CFG

1. A custruzzione di cimentu cù petra frantumata di cenere volante deve rispettà i requisiti di cuncepimentu è e cundizioni di u situ, è rispettà e norme naziunali attuali: (1) I pali longhi di perforazione è stuccatura à spirale sò adatti per terreni coesivi, terreni limosi è fundazioni di riempimentu artificiale sopra u livellu di l'acqua sotterranea; (2) I pali di perforazione è stuccatura di muri di fanghi sò adatti per terreni coesivi, terreni limosi, terreni sabbiosi, terreni di riempimentu artificiale, terreni ghiaiosi è strati di roccia alterata; (3) I pali longhi di perforazione à spirale è di materiale mistu cù pompa di tubi sò adatti per terreni coesivi, terreni limosi, terreni sabbiosi è altre fundazioni, è ancu per siti cù requisiti stretti di cuntrollu di l'inquinamentu acusticu è di fanghi; (4) I pali di affondamentu è stuccatura di tubi sò adatti per terreni coesivi, terreni limosi, terreni di riempimentu artificiale è strati di sabbia spessi non compattati.

 

2. In più di rispettà e norme naziunali attuali, a custruzzione di pali di materiale mischiatu cù perforazione à spirale longa è pressione di pompa interna di tubi, è ancu pali di affundamentu è cementazione di tubi, devenu ancu risponde à i seguenti requisiti: (1) Durante a custruzzione, u materiale mischiatu deve esse preparatu secondu u rapportu di cuncepimentu. A quantità d'acqua aghjunta à u miscelatore hè cuntrullata da u slump di u materiale mischiatu. Per a custruzzione di pali di materiale mischiatu cù perforazione à spirale longa è pressione di pompa interna di tubi, u slump deve esse 180-200 mm, mentre chì per a custruzzione di pali di affundamentu è cementazione di tubi, deve preferibilmente esse 30-50 mm. Dopu a furmazione di u palu, u spessore di a fanghiglia flottante in cima à u palu ùn deve micca superà i 200 mm; (2) Dopu a perforazione à a prufundità cuncipita, per a custruzzione di pali di materiale mischiatu cù perforazione à spirale longa è pressione di pompa interna di tubi, u tempu per alzà l'asta di perforazione deve esse cuntrullatu accuratamente. U vulume di materiale mischiatu pompatu deve currisponde à a velocità di trazione di u tubu per assicurà chì una certa altezza di materiale mischiatu resti in u tubu. Sè si scontranu strati di sabbia saturata o di limo saturati, a pompa ùn deve esse fermata per aspittà più materiale. Per l'affondamentu di tubi è a custruzzione di pali di stuccatura, a velocità di tirata di u tubu deve esse cuntrullata à una velocità lineare media, cù a velocità di a linea di tirata di u tubu cuntrullata à circa 1,2-1,5 m/min. Sè si scontranu fangu o terrenu limosu, a velocità di tirata di u tubu pò esse rallentata in modu apprupriatu; (3) Durante a custruzzione, l'elevazione di a cima di u palu deve esse più alta di l'elevazione di a cima di u palu cuncipita. L'altezza sopra l'elevazione di a cima di u palu cuncipita deve esse determinata in basa à a spaziatura di u palu, a forma di u layout di u palu, e cundizioni geologiche di u situ è ​​a sequenza di furmazione di u palu, generalmente micca menu di 0,5 m; (4) Durante a furmazione di u palu, devenu esse presi campioni di u materiale mischiatu per fà blocchi di prova. Ogni macchina deve pruduce un inseme (3 blocchi) di blocchi di prova (cubi cù una lunghezza di latu di 150 mm) per ghjornu, chì devenu esse stagionati standard per 28 ghjorni, è a so resistenza à a compressione deve esse misurata; (5) Durante a custruzzione di u palu di colata di tubi, deve esse osservata l'influenza di i pali appena custruiti nantu à i pali digià custruiti. Quandu si trova chì u palu si rompe è si disimpegna, i pali d'ingegneria devenu esse sottumessi à pressione statica unu per unu. U tempu di pressione statica hè generalmente di 3 minuti, è u caricu di pressione statica hè necessariu per assicurà chì i pali rotti sianu cunnessi.

 

3. U fossu di fundazione di a fundazione cumposta pò esse scavatu per mezi manuali o meccanichi, o una cumminazione di mezi manuali è meccanichi. Quandu u scavu meccanicu è manuale hè cumminatu, u spessore di u scavu manuale riservatu deve esse determinatu da scavu in situ per assicurà chì a parte di frattura causata da u scavu meccanicu ùn sia micca più bassa di l'elevazione di u fondu di a fundazione, è chì u terrenu trà i pali ùn sia micca disturbatu.

 

4. U metudu di cumpattazione statica deve esse adupratu per a stesa di u stratu di cuscinu. Quandu u cuntenutu d'acqua di u terrenu trà i pali sottu à a superficia inferiore di a fundazione hè chjucu, pò ancu esse adupratu u metudu di cumpattazione dinamica.

 

5. Durante a custruzzione, a deviazione ammissibile per a lunghezza di i pali hè 100 mm, per u diametru di i pali hè 20 mm, è per a verticalità hè 1%. Per una fundazione cumpleta cù pali disposti in una sola fila, a deviazione ammissibile per e pusizioni di i pali hè 0,5 volte u diametru di i pali; per una fundazione à strisce, a deviazione ammissibile per e pusizioni di i pali perpendiculari à l'asse hè 0,25 volte u diametru di i pali, è per a direzzione longu l'asse, hè 0,3 volte u diametru di i pali. A deviazione ammissibile per e pusizioni di i pali in una sola fila di pali ùn deve micca superà i 60 mm.


Data di publicazione: 04 di ghjugnu 2025