In dicembre 2023, a terza riunione di i membri di a settima sessione di l'Associazione di l'Imprese d'Importazione è Esportazione di u Distrettu di Chaoyang di Pechino hè stata tenuta cù successu. Han Dong, direttore aghjuntu di l'Uffiziu di Cummerciu di u Distrettu di Chaoyang di Pechino, l'unità di guida cummerciale di l'associazione, hè ghjuntu per dà una guida è fà un discorsu. Li Jiajing, capu di a Sezione di Investimenti Esteri è Cummerciu Esteru di l'Uffiziu di Cummerciu di u Distrettu, hà assistitu. A cunferenza hà intesu è rivisu u "Riepilogu di u travagliu 2023 è u Pianu di travagliu 2024 di l'Associazione", u "Rapportu di travagliu di u Cunsigliu di Supervisione 2023" è u "Rapportu di travagliu finanziariu 2023". Dopu à u votu di i rapprisentanti presenti, hè statu aduttatu à l'unanimità, è a cunferenza hà cumpletatu cù successu tutti l'ordini di u ghjornu. L'associu cuntinuerà à fucalizà si nantu à l'ubbiettivi generali di sviluppu di u 14esimu Pianu Quinquennale per Pechino è u Distrettu di Chaoyang, si cuncentrerà nantu à Chaoyang, piglierà a custruzzione di i "dui distretti" di a capitale cum'è guida, prumoverà solidamente l'implementazione di vari compiti, è aduprerà prughjetti di serviziu specifichi cum'è puntu di partenza per aiutà i dipartimenti guvernamentali pertinenti à capisce u sviluppu di l'imprese, acquistà informazioni nantu à e richieste di l'imprese, è custruisce un ponte di cumunicazione trà u guvernu è l'imprese. L'associu cuntinuerà à approfonde u travagliu di serviziu corporativu, à allargà l'idee di serviziu, è à fà sforzi cuntinui per rinfurzà ulteriormente a cuesione corporativa.
L'aghjunta di Beijing SINOVO GROUP à i ranghi di l'Associazione di l'Imprese d'Importazione è Esportazione di u Distrettu di Chaoyang di Pechino hè un'affermazione di a pusizione di a cumpagnia in l'industria di l'impurtazione è di l'esportazione. Riflette a forte reputazione, e capacità è u putenziale di a cumpagnia per cuntribuisce in modu significativu à u prugressu generale di l'industria.
U GRUPPU SINOVO di Pechino sfrutterà pienamente a so adesione per creà novi partenariati, acquistà infurmazioni nantu à e tendenze di i mercati emergenti è difende pulitiche chì permettenu un cummerciu internaziunale ghjustu è apertu. Participendu attivamente à l'associazione è sfruttendu e so risorse è a so piattaforma, a cumpagnia hà per scopu di rinfurzà a so pusizione di punta in l'impurtazione è l'esportazione per prumove una crescita sustenibile è un valore per i so stakeholder.
Data di publicazione: 29 dicembre 2023








