Una piattaforma di perforazione à circolazione inversa SINOVO hè stata imballata è spedita in Malesia u 16 di ghjugnu.
"U tempu hè strettu è u compitu hè pisante. Accade chì durante l'epidemia, sia assai difficiule di compie a produzzione di u rig è di mandallu cù successu à prughjetti d'oltremare!" Quandu u compitu hè statu cuntrattu, questa era l'emergenza di ogni Pensamentu di l'impiegati in mente.
Di pettu à e difficultà, sinovo hà travagliatu ore straordinarie per fà, assemblà è debugà e configurazioni richieste da i clienti, in modu da assicurà e prestazioni ottimali di i prudutti. Per assicurà chì a qualità è u prugressu sianu cuntrullati, u persunale speciale hè urganizatu per un tracciamentu in situ, attaccamentu attivu cù i clienti, dichjarazione doganale è consegna, è prumuzione di u prugressu fluidu di u travagliu generale.
In l'ultimi anni, sinovo hà attivamente esploratu i mercati d'oltremare, hà apprufunditu a cooperazione cù i paesi longu à a Cintura è a Strada, basatu annantu à l'aghjurnamenti industriali, è hà prumuvutu l'esportazione di vari tippi di prudutti di macchinari per pilastri. A firma di un prughjettu di cooperazione cù un cliente malasianu hè u fruttu di a fiducia reciproca trà e duie parti è sicuramente injecterà forte fiducia è impulsu in a produzzione è l'operazione di l'industria pesante solenne.
Tempu di posta: Jul-12-2021